Граждански организации протестират срещу поредния гей-парад в София



БЛИЗКИ ТЕМИ:

15 коментара

  1. Марко каза:

    А другият вариант е да се ограмотите (с реална, а не измислена информация) и да се присъедините към Мария Илиева, Нети, Деница, Преслава и всички други, които, за разлика от авторите на това писмо, вярват в любовта и семейството във всичките им красиви форми 🙂

    http://www.youtube.com/sofiapride

  2. Славков каза:

    М-м-м…каква блестяща защита на хомосексуализма от страна на Мария Илиева. И кое точно в казаното от нея Марко е поне в малка степен ограмотяващо освен предъвканата и фалшива формула, че ако си против официализирането на разврата, то ти си допотопен и нетолерантен? И кое те кара да мислиш, че авторите на това писмо не вярват във любовта и семейството?

  3. Ф.Николов каза:

    Тук се включва колективистично манифестационният инстинкт, съди се за всяка обществена проява като „подронваща” и „директно пропагандираща” някакви (в случая негативни) нагласи. Това, което го правим ние, го правят и другите. Дават се напълно произволни статистически данни, като не се посочва общия дял. [u]Няма никакви медицински доказателства[/u], че чрез гледане на педерастщини ставаш сексуално педераст; към нравствените педерастщини обаче се отнася поведение да нападаш значително по-малко от теб хора без да те нападат, към последните спада и поведение, което не различава присъствие от претенция.
    Тези анти-акции за най-голямо съжаление рушат адекватното разглеждане на въпроса; по същество те са придизикани от страх, но не от страх пред разпад от семейните ценности или нещо подобно, това излиза като фасада и оправдание на самия страх. Страхът като екзистенция, конструира това, което присъства в самия него.

  4. Ф.Николов каза:

    Затова не е пресилено да се каже, че всички борци срещу педерастията и лесбийщината разпознават в зародиш подобни нагласи в себе си. Психологически това се изразява в необходимостта да се разтовариш, да се почувстваш за миг силен, да го излееш върху някой, който няма как да ти отвърне. От правна гледна точка може да се отбележи, че едва сега в България започват процеси, които в западна Европа са протичали със столеия и преди столетия, а именно да разбираш, че свободата винаги ограничава друга свобода, защото е проява на реална власт, а не присъства като изначално чисто понятие, с което се борави в идеално-държавна изгода. С годишния си парад педерастите и лесбийките ограничават права, с изискването да няма парад пак се ограничават права. Правото да заявиш публично, че си различен (в случая сексуално), не е налагане на репресивна ценностна позиция, тя заявява ценности, които не са прикрити и точно по този начин не предполагат агресия.

  5. Ф.Николов каза:

    Да заявиш ценностна позиция значи да влезнеш в актуална релация, едва чрез която се проявяват: „любовта към ближния”, „милостта”, „разбирането”. Едва в актуален контакт се различава кое е недостойно и кое е толерантно. Да презираш и изтласкваш е недостойно, да ограничиш в съвместен живот е толерантно. Комунитарното ограничение обаче е винаги тотално по отношение на изявата, то не вижда степени в обществените взаимотношения, спекулира с най-интимни понятия, показвайки своята тотализираща, абсолютна оценка за всеки и всичко.
    Ако този комитет за „не знам какви си ценности” изнесе конкретни даннифакти къде и кога, кой точно педераст или лесбийка са разрушили и продължават да разрушават семейства; как точно ги разрушават и колко тежки са пораженията от разрушението, според индекси на природните бедствия, то аз ще се присъединя към тази инициатива незабавно.

  6. необратен каза:

    Не обръщайте внимание на обратните и те ще мирясат. Тяхната цел е точно тази – да провокират и да предизвикат негативна реакция, диспропорционална на техния брой и значение, за да се представят за „гонени“ и „обезправени“.
    .
    Питагорейство още и масонство –
    http://archiman.livejournal.com/

  7. jenny каза:

    Според Конституцията на Република България:
    Чл. 39. (1) Всеки има право да изразява мнение и да го разпространява чрез слово – писмено или устно, чрез звук, изображение или по друг начин.
    Чл. 39. (2) Това право не може да се използва за накърняване на правата и доброто име на другиго

    Капиш, „православници“? България е светска държава, ако не ви допада проблема не е мой. Освен това в основата на християнските ценности са любовта и равенството между ВСИЧКИ хора. Така че си гледайте работата.

  8. В.В. каза:

    Цитат:
    Ф.Николов
    „Правото да заявиш публично, че си различен (в случая сексуално), не е налагане на репресивна ценностна позиция, тя заявява ценности, които не са прикрити и точно по този начин не предполагат агресия.“

    Дали?! Я погледнете това:

    http://mamaitatko.com/index.php?option=com_content&view=article&id=55:2010-02-04-23-03-06&catid=36:docs

    http://yavorrusinov.wordpress.com/2010/03/12/hom/

  9. Петър Христов Влахов каза:

    Полово допълване и отглеждането на деца: Науката и традицията са в съгласие

    [url]http://mamaitatko.com/index.php?option=com_content&view=article&id=57:2010-06-14-12-03-29&catid=36:docs[/url]

  10. Мира Д. каза:

    Тези факти са напълно измислени и тенденциозни. Още повече, че идват от един сайт обявил се за контра пунк на хомосексуализма. „Научен“ при това. Нито една световно призната здравна организация не се е съгласила с вашата „наука“. И като контра пункт на хомофобията ви предлагам да прочетете това : http://kaka-cuuka.com/257 . Е, това не са „научни“ „факти“, на „професори“ с „ценности“, но е адекватна гражданска позиция.

  11. Ф.Николов каза:

    Обръщам се както към правозащитниците на традиционните ценности, така и към педерастите и лесбийките (педераст не е обидна дума, ако се използва в сексуален смисъл). Обща задача на либералната демокрация (не на посткомунистическия правен колективизъм) е да не оставя никого да увеличава общественото си влияние непропорционално. В този смисъл и да се размиват и приравняват проблеми от различен порядък. Така, едно е да имаш право на обществена изява като парад показващ различие, друго е да се обсъждат въпроси свързани с това различие, какво следва от него, кое е допустимо, кое не е. Аз например одобрявам всякакви манифестации и паради (религиозни, сексуални, политически), понеже са ми забавни, но с това не одобрявам изцяло всичко проповядвано от тях, винаги има селекция в ценностните измерения, затова и отхвърлям индоктринирането на деца с всякакъв вид идеологии: хомосексуална, религиозна, националистическа, всякакви фанатично-дуалистични виждания.

  12. Ф.Николов каза:

    Характерно именно за правно развитите държави е разглеждането на ценностните сблъсъци не анблок, а диференцирано; иначе нямаше да има права, а произвол. Затова, когато се атакува нещо в демократична страна, не се атакуват базови принципи на равенството по достойнство. Справедливостта е относителна и различна според обекта на справедливостта и се изразява в златното правило:

    [i]“…нито тези, които са равни само в едно отношение, трябва да са [b]равни във всичко[/b], нито неравните в едно отношение трябва да са [b]неравни във всичко[/b]….[b]всички имат в известно отношение[/b] основание за претенции, [b]но не всички[/b] имат основание във всяко отношение“[/i]

    По този начин разглеждането на проблемите като необходимо влечащи към еднопорядкови и напълно изключващи „да“ или „не“, без значение на коя от страните може да се приеме за безправно мислене.

  13. Боян Стоянов каза:

    Аман от Хетерофоби! Смееш ли да изразиш отрицателно мнение по отношение на претенциите на хора „от другата страна на дъгата“, ВЕДНАГА ще се намери някой да ти лепне етикета Хомофоб или „Скрит гей“. Удивително е колко са контрастни и същевременно банални двата етикета

  14. Боян Стоянов каза:

    P.S. Хубава статия за тези от вас, които не са я чели:

    [url=http://e-vestnik.bg/7218]“Владимир Буковски: Гейове и феминистки превзеха властта. Започна нова Оруелска епоха
    Зад маската на политическата коректност се крие по-злобната версия на марксизма, казва дисидентът“ [/url]

  15. бугарин каза:

    В света на лудите:

    Неврокопската Епархия (Пиринският дял на Македония) да премине към Македонската Православна Църква със седалище в Охрид. Във всички Храмове в Пиринският дял на Македония да служат свещенници Македонци и Богослужбите да бъдат по Македонският Църковен Календар. В Пиринският дял на Македония да се избере Македонец за Владика…. 3.) Когато се роди Македонско дете в Пиринският дял на Македония да бъде кръстено с Македонско име , в Македонска Църква, от поп Македонец , и свещенника да даде на детето Документ за Свето Кръщене на Македонски език с Македонско писмо. Когато се венчат Македонец и Македонка, да се венчат в Македонска Църква, от поп Македонец, по Македонски обичаи. Когато умре Македонец или Македонка да бъде опят и погребан от поп Македонец по Македонски обичаи.

    http://www.novinar.net/news/banalniiat-zagovor_MzMwNDs0Mg==.html#comments

Споделете в социалните мрежи