Дискусия за религиозната просвета на младите хора в Богословския факултет



Може да харесате още...

3 Отговори

  1. Стефан Чурешки каза:

    Тъй като в модерния философски дискурс всичко зависи от модератора не вярвам , че този мой коментар ще бъде допуснат до публична употреба. Духовността е категория от невидимия свят – по тази линия могат да се извършват вяскакви словесни употреби на езика и да се зарибява, подчинява и поставя в зависимост младото поколение. БПЦ затова си е избрала да се занимава с духовност, защото тям нещата са непроверими, освен след дълъг период то време, когато аксиоматичните основи на последователното логическо човешко познание докажат верността. Но в непосредствен практически план духовността е непвоверима, затова православни и католици обръщат изкюлчително внимание на историята, която с фактите след написването на Новия завет доказва неговата достоверност. В религиозните вещи от материалния свят обаче научен анализ има и така например може да се направи биохимичен анализ на причастието, за да се види дали наистина става кръв и плът, освен ако не са настоява за божественост, която няма измерения

  2. Стефан Чурешки каза:

    За словесното зарибяване и зависимостта на човека от словото съм писал нееднократно вж.
    http://chureshki.wordpress.com/

  3. василев каза:

    По- правилно е : “Дискусия в Богословския факултет за религиозната просвета на младите хора“, а не :“ Дискусия за религиозната просвета на младите хора в Богословския факултет“, защото излиза, че младите в Богословския имат нужда от просвета, поето не , че не е така.