Новости в учебното съдържание за пети клас



БЛИЗКИ ТЕМИ:

4 коментара

  1. legalize_it каза:

    искат от малки да побъркат децата 🙁

  2. Владислав каза:

    Те вече така или иначе се побъркват! По-добре да знаят, че има „такова животно“, като вяра, религия… Ще им бъде интересно. Малко като „фентъзи“… Те и без това сега четат ужасни и отвратителни комикси, колкото си искат. Но възприемат света твърде плосък, видимата реалност – като единствено възможна, сетивата си – единствен меродавен критерий за всичко. В този смисъл даже един филм като „Матрицата“ налива вода в нашата мелница! От него до съзнателното търсене на Бога остава една крачка… Аз израснах с книжки – фантастика. Никак не съжалявам!

    Даже мисля, че е по-добре децата да учат едно такова неориентирано, но интересно нещо като „обща религия“; защото така се събужда техния интерес. После ще могат да открият истината в Църквата. По-добре, отколкото разни некомпетентни или даже злонамерени пишман-„учители“ да ги учат грешно на „православие“ и така само да ги отблъскват от него.

  3. stalik каза:

    От „Дума“ са пропуснали най-важното – да ОБЯСНЯТ защо цитата от „Диоген“ да е бисер? Къде е безсмислицата или пък невярното в него? Какъв е критерият за „зловещ образ“?…

  4. chingis каза:

    В България няма единна философска концепция за писането на учебници по хуманитарните дисциплини. За това пише Стефан Чурешки в своите книги. Нужно е децата да бъдат запознавани с истините на християнството в съзвучие с българските народни традиции, а не с разни фолклори на етноси, които не изразяват българската идентичност. За това е нужно да има специална учебна дисциплина етнография или българознание, където християнството и българската култура да бъдат изучавани подробно. Отделно трябва да се учи и старобългарски език като четвърти класически език в света.

Споделете в социалните мрежи