Православни, католици и протестанти се обявиха срещу гей-парада



Може да харесате още...

4 Отговори

  1. vitaliy_stepanovich каза:

    Кому бяха нужни тези протестни депеши и декларации в медийното пространство след като на меките китки им е все тая. Някъде написах, че не това е начина… Все си мисля, че ако нашите епископи облечени във вретища, бяха направили шпалир на този т. нар. парад, ефектът нямаше да е само външен. Мнозина може да се подсмихват на думите ми, но при наличието на толкова „сугуба“ благодат значително множество от обратните поне щяха да се засрамят истински от една такава реакция на висшия клир.

    свещ. Виталий Стоянов

  2. Дон Кихот каза:

    Владиците с вретища, а не с раса от турска коприна? И то на гей парад? Ами ако гейовете бяха познали някои от тях? Кой щеше да се радва и кой да се срамува?
    .
    Кола на поп горя в движение
    „Никой от преминаващите шофьори не ми даде пожарогасител“, оплака се божият служител от храма „Въведение Богородично“.

    http://paper.standartnews.com/bg/article.php?d=2009-06-28&article=283511

  3. vitaliy_stepanovich каза:

    Колкото и да ти изглежда наивно, просто предложих една от многото предопределени възможности в която вярвам, че би осмислила до някаква степен служението ни.
    … Щото вярвам, че добрият пастир трябва да обича и надзирава стадото си, ако и да е от „номинални“или „практикуващи“ християни. След евхаристийната трапеза ние отново се потапяме в блатото на мира сего, но в него никой няма пожизнен имунитет от заразите му-я някоя от овцете ще е шаплива, я друга ще е въртоглава. Нужно е лечение – с много любов и търпение, без декларации и христомилска концептуалност. За съжаление доминира второто, което се явява като „електропастир“на стадото- уж действа, но това не пречи на наемници и диви зверове да влизат и грабят…

  4. Idiot каза:

    Човек не се ражда мъжеложец. Той става такъв. По предложение на рогатия и по свое желание. Дяволът не може да знае към какво тъмнило ще има тяга човешката душа. Той просто сее. Както Сеячът, който излязъл да сее жито и добродетели, така и окаяникът сее плевели и различни отровни треви. Нивата това са нашите души. И всички знаем за смилянския боб, българската роза и реселешкия лук. Така върху една почва едно растение расте добре, а върху друга не расте.Така и Сеячът и злото сеят в нашите души добродетелите и пороците. За мъжеложците е ясно кое е това отровно дърво, което така обилно вирее в техните души.
    В нашето лукаво време, пороците се смятат за добродетели или просто за нещо нормално, а добродетелите… За нещо остаряло и неестествено. Дотам се е развратила нашата човешка природа, че пороченцата и гадните си навиченца си ги къткаме, пазим и насърчаваме, че не е хубаво да се отличаваш от хората, все едно, че са най-голямото богатство и добродетели на света. Че щом хората правят нещо, то това нещо задължително е добро без уговорки и без да се замисляш – vox populi, … Но не винаги е vox Dei. Тъй човек се отказва от своето Божествено право да мисли. Почне ли да мисли, неизбежно си задава въпроса за доброто и злото. Отговори ли си честно и докрай, той почва да воюва със злото в себе си и с Божията помощ да го побеждава. Няма праведни. Има само грешни, но това да не ни отчайва. И праведници можат да паднат и грешници да станат светци. Спомнете си Света Мария Египетска.