Книгата “Отец Арсений” достига до хиляди затворници в САЩ



Може да харесате още...

4 Отговори

  1. refab каза:

    В типично български темерутски!?, с извинение стил, не са казани поне 2-3 думи , от които да се разбере кой е този отец Арсений (може би пък да е много известен, съответно аз-невежа!?)! 🙁
    Ама няма ли редактори в този сайт? … Няма ли хора, способни да преценят, че поднесеното е с голям, според мен, дефект-това, което съм отбелязал по-горе, и да добавят няколко думи!?
    Да не би редакторите да са на доброволни начала..-да не получават заплати?

  2. plamen каза:

    Цитати от горния постинг и коментари към тях:

    „В типично български темерутски стил…“: ако има нещо типично българско и темерутско наоколо, то е именно коментарът, а не новината. Самата новина е взета 1:1 от американски сайт. Тамошните редактори не са счели за необходимо да обясняват кой е отец Арсений, но за нас, православните българи, очевидно такава нужда има – и ако пропуснем да обясним, читателите учтиво ни обявяват за темерути.

    Ние пък също така учтиво ще кажем, че книгата за отец Арсений е сред най-популярните издания на българския християнски книжен пазар и ще насочим автора на постинга към търсачката Гугъл за повече информация. В прозорчето за търсене на Гугъл напишете „отец арсений“ и натиснете бутона „търсене“. По-учтиво от това няма как да се изразя.

    „Да не би редакторите да са на доброволни начала – да не получават заплати?“: не, не са на доброволни начала, поне не всички. Но в длъжностната им характеристика не влиза задължението прозорливо да предвиждат и да отговарят на всяка темерутска претенция от всеки анонимен сърдитко. Сърдечни благодарности за ценната забележка.

  3. refab каза:

    книгата за отец Арсений, е излязла най-късно през 2005 година!?: http://www.pravoslavie.bg/content/view/157/307/
    Аз лично не съм я виждал в книжарниците, където се предлагат подобни книги!
    Особеното, в случая, „българското“, струва ми се, е специфично и не съвсем съответно общостно чувство -счита се, че след като един факт е известен, общо взето на не малка група от хора (далеч не от всички!), вече е излишно да се споменава, дори когато това не изисква почти никакви усилия (няколко пояснителни думи) и при положение, че поднесена на нова сметка информация ще бъде непълна за „непосветените“ ( „Какво да ни е грижа за тях!?“), лишена от цялост….

  4. refab каза:

    „…един руски православен свещеник в съветски трудов лагер и неговата победа в Христос над човешката низост.“, което е аргумент срещу моята теза и в някаква степен я обезсилва, съответно моля за извинение!