Християни и крайно десни срещу гей-парад в Букурещ
Асоциации на християни и крайно десни искат да бъде предотвратен вторият румънски гей-парад, предвиден за днес в Букурещ. Те се надяват на подкрепата на Православната църква. Миналата сряда те се обявиха против „агресивните” инициативи на румънските „хомосексуални активисти” и призоваха румънския патриарх Теоктист да се намеси и да попречи на днешното провеждане на гей-парада в Букурещ.
Подписалите апела, сред които и едно крайно дясно движение, се противопоставят на „съучастието на властите”, разрешили хомосексуалното шествие, и смятат, че „отсъствието на реакция от страна на Църквата пред подобен бич ще отдалечи от нея множество вярващи”.
За да възпрат „опасността”, те призовават Църквата да „оспори пред правосъдието закона за отнемане на наказуемостта на хомосексуалните връзки, да лансира в медиите кампании срещу хомосексуализма и да организира контраманифестации”.
Авторите на апела обявяват също така, че ще организират днес следобед в Букурещ „поход на нормалността в отговор на похода на ненормалността”.
Подобна манифестация в румънската столица бе организирана за първи път миналата година няколко часа преди първото хомосексуално шествие в историята на страната, без да предизвика по-особени произшествия.
защо нито веднъж вярващите няма да се вдигнат да отидат до околовръстното и да обяснят на проститутките и сводниците възгледите си по половия въпрос. а виж, спрямо хомосексуалистите – протест след протест…
Не е вярно че не осъждат проституцията и сводничеството, но изглежда това далеч не е важен проблем. Е, все пак за жени става дума… В този сайт има много материали по въпроса за тези, дето само трябва да раждат.
Интересно ми е какво има да каже църквата в отговор на съвременната психология. Защото най-често употребявания термин в статии като тази е „извращение“, а най-честата дефиниция „неморално“. Остава отворен въпроса защо е морална една целувка между хетеросексуални и защо не е една между хомосексуални. Отговора на църквата е ясен. Въпроса е какво има да каже традиционната етика по въпроса. Защото тя казва същото, но мълчи по въпроса „защо“. Защото тогава неизбежно ще трябва да намеси религията. А извън нея дефиницията й издиша.