Охридски пролог – 16 октомври



Може да харесате още...

4 Отговори

  1. Братоев каза:

    Не искам изобщо да се заяждам и питам защото незнам и се чудя, но как така наричате св. апостол и евангелист Матей боженствен? Това не е и вече прекален силна дума? Аз лично за първи път чувам така да го наричат…

  2. о. Павел каза:

    Ели Визел
    Нощ
    http://krotov.info/library/03_v/iz/el_01.htm

  3. Пламен Евгениев Сивов каза:

    „Божественият Матей“ е наложила се форма в светоотеческата литература – не само за Матей, а за четиримата евангелисти изобщо. Дали не е прекалено силна думата – не мисля; при всички положения, тя касае близостта на апостолите с въплътилия се Бог, т. е. с Христос, а не някаква особена тяхна божествена характеристика.

  4. Митко каза:

    Сега , може би малко авторът на статията да има някои грешки , но драги вярващи кой от нас е съвършен? Може би това е симпатия към евангелист Матей от автора на статията…Не е ли по важно да се спрем на това, какъв е пътят по който е вървял Св. мъченик Лонгин и каква е поуката от самата статия ?Правилно ли е постъпил стотникът ,като е искал да бъде екзекутиран при положение, че войниците са му подарили живота? Например аз бих офейкал…:) И не е ли „живо куче повече от мъртъв лъв“ ?