Рилският манастир – в рекламен клип за България
от
· Ана-Мария Лачанска
·
22/06/2007

Рекламен клип на агенцията по туризма, изработен след конкурс от фирма "Идо стил" започва с отваряне на портите на Рилската света обител. Досега той е излъчен около триста пъти по CNN. Клипът има огромен успех и по Европейските канали Евронюз и Евроспорт.
Посланието на клипа е "Отворени врати към отворени сърца" и представя България в Европейския съюз. Може да се приеме, че клипът е насочен към хората с високи доходи и с определени духовни интереси. Но явно създателите на филмчето са го насочили повече към хората с големи портфейли.
Разчитаме на вашите дарения, за да поддържаме този сайт. За високото качество на материалите, които публикуваме тук, нашите сътрудници – преводачи, автори, редактори – заслужават справедливо заплащане за труда си. Можете да проследите актуалното състояние на даренията към всички програми и кампании на фондация „Покров Богородичен“ за текущата година от този линк >>>
Коментари
коментара
Етикети: CNNкампанияклипманастирмедиамедиитемедияправославенправославиепромоциярекламарекламенрилскицърковните
Може да харесате още...
Музеят беше основно ремонтиран в продължение на осем месеца, експозицията му е разширена и подобрена. За първи път ще бъдат показани уникални църковни одежди и принадлежности. Голяма част от досегашните експонати са реставрирани и консервирани. Сред тях са глаголически лист от 12-и век, турски султански фермани за признаване на собственост и привилегии на манастира, ръкописи и старопечатни книги от 12-и до 19-и век, плащеница – дар от молдовския княз Йоан Богдан Войвода от 1511 г., златотъкани плащеници от 19-и век, подарени от руски манастири и др. Емблематичният за манастира Рафаилов кръст с дърворезба от началото на 19-и век е показан по нов начин във витрина с постамент от негорима и водоустойчива материя и с бронирани стъкла.
та браво на православният сайт, че ни информира 🙂
не виждам смисъл да се преписват предишни информации в коментарите.
Всички клипове от този род са сладникави и не казват нищо реално за страната, която уж представят. Наистина ли сме страна, в която се играе голф и безметежни хора се радват на живота?…