Рилският манастир – в рекламен клип за България
от
· Ана-Мария Лачанска
·
22/06/2007
Рекламен клип на агенцията по туризма, изработен след конкурс от фирма "Идо стил" започва с отваряне на портите на Рилската света обител. Досега той е излъчен около триста пъти по CNN. Клипът има огромен успех и по Европейските канали Евронюз и Евроспорт.
Посланието на клипа е "Отворени врати към отворени сърца" и представя България в Европейския съюз. Може да се приеме, че клипът е насочен към хората с високи доходи и с определени духовни интереси. Но явно създателите на филмчето са го насочили повече към хората с големи портфейли.
Разчитаме на вашите дарения, за да поддържаме този сайт. За високото качество на материалите, които публикуваме тук, нашите сътрудници – преводачи, автори, редактори – заслужават справедливо заплащане за труда си. Можете да проследите актуалното състояние на даренията към всички програми и кампании на фондация „Покров Богородичен“ за текущата година от този линк >>>
Ако желаете да бъдете част от усилията на екипа да развиваме и поддържаме сайта, можете да станете редовен дарител на Православие.БГ в платформата Patreon >>>
Етикети: CNNкампанияклипманастирмедиамедиитемедияправославенправославиепромоциярекламарекламенрилскицърковните
Може да харесате още...