Шлиферът на Леопардо



Може да харесате още...

7 Отговори

  1. proben каза:

    ех, как разбирам възмута ти, ако знаеш! само че, за да разбереш и ти възмута на нас, фанатизираните религиозни тъпанари, си опитай да си представиш следната жива картинка: някой реши да напише художетствена „измишльотина“ за собствената ти майка, а после, понеже е талантлив, взема, че продава въпросната измишльотина в огромен тираж и прави филм за нея. ти познаваш майка си като кротка шивачка и вярна съпруга, обаче артистичният гений я е изобразил като femme fatale от някакъв бардак; ти самата си представена като незаконнородено дете на коняр и готвачка, подхвърлено в бардака…

    Интересно, дали ако ти и твоето семейство се окажете обект на такава талантлива измишльотина, ще защитаваш така усърдно свободата на изразяване и творческите полети на мисълта…

    Ами Църквата е семейство, бе момиче. С баща, майка и всичко останало. И някой самозабравил се човечец да почне да тръби по всички краища на света, че бащата е сексуален маниак, а майката – лесбийка, как мислиш ще се почувстват децата? Ей така се чувстват християните по повод „Шифъра“. оклеветени и обидени. а приказките за творческата свобода си ги пази за момента, в който някой се сети да окепази твоето семейство.

  2. deasy каза:

    Така е, но както и в живота, и в Църквата понятието семейство се разглежда в зависимост от много неща. То е и с различна стойност за различните хора. Цялото общество (къде за съжаление, каде за добро) не е „притежание“ на Църквата. Така че – нека всеки чете според ориентацията си. Вярата е доброволно решение, поне според мен.Абсолютно подкрепям мнението на г-жа Петракиева; а Вие, proben, защо тази агресия, неразбирам! А и не намирам сравнението за твърде уместно – все пак струва ми се Христос да е твърде по-популярна личност (следователно и по-интересна за провокиране) от личността на Весела, поне според моите познания. Уважавам абсолютно Църквата и я посещавам всяка неделя, но не съм съгласна с проявите на агресивно отричане, и то само в моменти като Премиерата на една холивудска ако ще и „измишльотина“. Да не говорим за обратния ефект – и който не е знаел за книгата, и който не почита Христос, сега вече ще я е прочел;и…съмнявам се да си състави правилно мнение, а накъде ще се ориентира – кой да знае?! Така че, по-спокойно,господине, който трябва да е във вярата, той ще остане. Хората интуитивно знаят в какво да вярват и в какво да не. Сърцето е важно. С поздрав: deasy

  3. proben каза:

    ако абсолютно подкрепяте мнението на Петракиева, няма как да разберете агресията, така е. Но мислете за моята агресия като за агресията на човек, който защитава дома си от башибозук. Аз не излизам от дома си, за да се занимавам с вътрешния мир на Дан Браун и г-жа Петракиева; те влизат в моя дом (в святите за мен неща) и мърсят. Ако да влезе в дома ви изнасилвач и крадец от гледна точка на крадеца е лична свобода, да зачитате тази свобода от ваша гледна точка би било глупост, госпожице/госпожо/господине.

  4. deasy каза:

    Не приемам агресията в никакви форми и поради никакви причини!!! С цялото ми уважение, драги господине, но дори с добре премереното си слово не можете да ме убедите че има случаи, в които е нужна. Считам, че защото тя съществува, светът ни е такъв какъвто е. Аз лично мисля че би могъл да бъде и по-добър. Ако я нямаше агресията. Защото хората са различни и винаги ще имат различни мнения. Въпрос на „лична свобода“ е начина, по който ще ги проявяват. Вие сте прав- може и да са влезли в дома Ви, но това е защото Вие сте го допуснал. В моето сърце никой не се е настанил без покана, освен Христос такъв, какъвто си го познавам от дете – и преди, и след Шифърът на Леонардо. С поздрав:deasy

  5. proben каза:

    че не приемаш агресията е похвално, но крайностите в това неприемане също са абсурдни. ще стигнеш до там да отричаш правото на човек, който са настъпили в трамвая, да каже „ох“, за да не притесни останалите…

  6. deasy каза:

    Отново не дотам уместно сравнение-нали не искате да кажете, че произнасянето на сричката („ох“) има агресивен произход? Щото, какво общо, между агресията и импулсивна реакция от рода на примерно дадената? Или обвързвате притеснението като емоция, с агресията? А едва ли искате да кажете, че тъй като „ох“ е агресивно и защото аз съм негативно настроена към агресията, не бих го произнесла? Не схванах твърде вашата мисъл и искрено Ви пожелавам причината за това да е в мене, за което се извинявам! Нещо друго: Какво общо има неволната грешка на едно настъпване с правата на човека? И къде е мястото на Дан Браун в този ви пример-настъпан или настъпващ?Или от „останалите“? С поздрав:deasy

  7. mirko каза:

    май авторката е малко неориентирана, но ако тя си пише глупости, които не си струват дори да се коментират не виждам защо този сайт ги публикува?