Кампанията „Мамо, сърцето му бие“ е към своя край

Целите на тази кампания бяха представени от родители, младежи и други групи, изяснавай проблемите, свързани с бедствието, което поставя Румъния на едно от първите места между страните от Европейския съюз по брой на абортите – 883, 37 аборта на 1000 родени живи деца.
Кампанията “Мамо, сърцето му бие” се стремеше да информира хората, които виждат в аборта решение, че прекъсването на бременността означава прекъсване живота на собственото дете и да им помогне да осъзнаят какво означава това. Събитието е организирано в партньорство с Център за обучение и консултация “Светите архангели Михаил и Гавраиил” и Асоциацията на православните студенти в Румъния, филиал Крайова.
Медиен партньор на кампанията беше Радио Логос на Митрополия Олтеня.
Следвайте ни
Так держать надо! Тази кампания не трябва да спира.