Донорство по презумпция: добре дошли в ада



Може да харесате още...

4 Отговори

  1. refab каза:

    „. Аргументът, че по време на парламентарните дебати Българската православна църква не е имала изразено мнение по въпроса, е абсурден.“
    На 19.12.2007 г. БПЦ е излязла с официално становище по закона за трансплантациите.Стои въпросът, според мен, доколко това становище е своевременно и подходящо съобщено, защитено, популяризирано!? Мисля, че по отношение на обществена активност и стил на комуникациите, БПЦ ИМА КАКВО ДА НАУЧИ ОТ КАТОЛИЧЕСКАТА ЧЕРКВА (поне от частта и, която е в Италия, защото възможно е, по български маниер и традиция, имайки недобрия, според мен, пример от БПЦ, и българските католици да са пасивни?, неучастващи в обществения живот, въпреки, че техният епископ не е на преклонна възраст, като патриарха Максим!?)

  2. Vladimir каза:

    Когато ме цитираш с цел да покажеш несъответствие, защо пропускаш предходното за единството на Църквата. Под „Основни тези по етиката на трансплантациите“ на Еладската православна църква е написана датата 10.12.1999 год. Да повтарям ли отново, че Православието в Гърция и това в България е Едното Православие и то не може да е различно? Но ако толкова държиш на датировки, ето: „МИТРОПОЛИТ НАТАНАИЛ: Това, което ви казах не може да бъде по-различно, защото ние не можем да бъдем различни от другите православни църкви. Благодаря (Стенограма от заседание на Комисията по правата на човека и вероизповеданията, 18 юли 2006 год., печатна версия

  3. Vladimir каза:

    Страницата е номер 11.

  4. Idiot каза:

    Какво ни прави хора? Свободната воля. Тя върви с доста отговорности. Сигурен съм, че нито един истински християнин не би отказал да дари органи след мозъчната си смърт. Но той трябва задължително трябва да бъде попитан за това при навършване на пълнолетие и периодически след това. Обратното би било геноцид.