Новинар: Скандална реклама подгрява старта на „Биг Брадър 3“
Източник: в. Новинар, бр. 190
Свещеници гонят зъл дух с кръст от дистанционни
Сюжетът на клипа разтърсва с двама свещеници, които са повикани от ужасено семейство, в чийито телевизор има вселил се зъл дух. Отчетата се опитват да екзорсират телевизора. Кръстът, който използва едното отче, е направен от телевизионни дистанционни. Божиите служители се опитват със заклинания на латински и класическото Vade retro, Satana! да разпаднат лошата поличба, но не успяват. Налага се свещениците да прободат с меч демонизирания телевизор и така да победят злите сили. От кърваво червен екранът се нормализира и светва в приветлив зелен цвят с надпис "Биг Брадър 3" и глас – "Грехота е да не гледаш."
Идеята на клипа е на "Ню Момент Ню Айдиас Компани" с криейтив директор Емил Захариев. Агенцията се занимаваше и с пиара на предните издания на "Биг Брадър", включително и ВИП шоуто. И тогава идеите на екипа скандализираха с посланите "Умираш да ги гредаш", показвайки видео с умрял пред телевизора фен на ВИП-звездите. От агенцията коментираха, че не са търсили умишлено скандала и провокацията за новото видео. "Рекламата е фикция", добави лаконично криейтив директорът Емил Захариев.
Режисьор на скандалното видео за третия "Биг Брадър" е Петко Спасов от СИА. Музиката, която звучи по време на рекламата, е на Стиви Уондър – Superstition, а е в изпълнение на Николай Маджаров – Файчето. Двете отчета се играят от Явор Гигов и Николай Чилов.
От Нова телевизия не пожелаха да коментират решението за пускането на рекламата. От медиата отказаха да уточнят и дали са имали предварителни колебания заради скандалния сюжет на видеото. През миналите сезони на "Биг Брадър" Нова телевизия не веднъж бе подлагана на остра критика за допускането в ефир на разтърсващите решения на СИА и "Ню Момент Ню Айдиас Компани". Медиата беше заклеймявана и заради допускането на дете в къщата на "ВИП Брадър". (със съкръщения)